KALENDER

Wednesday, December 3, 2008

my game is futsal


(gambar masa muda-muda dulu)







Malam tadi (2/12/2008)tepat pukul 10 mlm gua dan rakan2 memulakan aktiviti riadah yg biasa kitorg buat,bermain futsal.Pada sapa yg xtau futsal,gi wat research sendiri game apa tu.Kali ni,kitorg main ngan ex-iiu (sama batch,lain course)yg dh lama giler tak jumpe,padahal same3 dok kat KL.Tau apa 1st komen sorg mamat tu pada aku bila jumpa,"gemuknya hang.."peh,baru sethn lebih grad,dh kata aku gemuk.aku akui agak berisi pas abes blaja,tp xla gemuk sgt (cover beb!)..pastu kitorg pun main la utk sejam.Pancit siot..giler2 punya x cukup stamina.bkn apa,penat ye jugak,siang keje,mlm main lak tu.esknya keje blk..tak ke naya fizikal aku.tp gian punya pasal,lantak la..hoho..serius gune penat nk mampus mlm smlm..last2 gua jaga tiang gol jer..moral criter gua,jaga la bdn anda,fizikal anda dan stamina ada..agak2 nk berterusan main futsal,kurg2kan la berat bdn anda supaya pantas berlari dan mampus bermain selama sejam atau lebih.kalau tak wat rugi bayar je kalau x dpt kepuasan tahap maxima..adios amigos..

No comments: