KALENDER

Friday, December 26, 2008

kosong jer..

Hohoho (bkn bunyi lelaki buncit berbaju merah)..aku baru sahaja menjelejah ke blog2 member2,kwn2 dan sesiapa shj yg aku mampu jelajah.Mcm2 entry yg ada.Dan seperti lazimnya,blog member2 aku baca memainkan kata2,bait2 dan cerita2 yg pelbagai,dan kdg2 aku pun tak phm.Mcm mana nk phm,pasal aku bkn la pengikut setia blog mereka.Hanya sekali sekala menjengah,mengetahui apa isi cerita mereka dan dunia mereka.

Dan jelas sekali,aku bkn la org seperti mereka,bijak dan pandai menggunakan kata2 dan mengindahkan bahasa (ada bunga2 gak tu).Mungkin sebab aku org yg straight forward,don’t belok2…well,satu pendekatan yg menarik bilamana pandai menggunakan bahasa menarik pembaca.Tahniah kpd kwn2ku ini.Selepas ini boleh la dibukukan apa yg dh korg tulis.

Aku takde ape2 yg menarik untuk dikongsikan.Mungkin sebab hujung tahun,tak byk cerita yg ada.Mood keje pon kurang.Apa lagi nk dikata?Jumpa lagi di lain entry.

2 comments: