KALENDER

Tuesday, December 16, 2008

aku dan ujung tahun

tahun masihi bakal melabuh tirainya dlm beberapa minggu.mcm biasa la kat negara kita ni ujung tahun byk cuti.so,mood keje pun agak berkurangan.asik teringat cuti jer.aku tak cuti,tp agak malas utk bekeje.tp nk buat mcm mana kan,kene carik duit.klu x sapa la nk suapkan nasik kt mulut aku?!!thn hijrah pun dh tak lama nk berlabuh,masuk lembaran baru.org kata bukak buku baru,aku kata pon sama.tp mcm biasa la,org jer yg lama.hehe.

tp untung la kita,masih lg hidup kat dunia ni.pada yg dh tinggalkan kita,moga roh mereka semua dlm golongan2 org yg beriman.

well,ujung thn,thn depan makin meningkat usia.selalu gak terfikir time2 g keje pg2 tu,apa hala tuju hidup aku?skang keje,then apa?kawen..ada anak..ada cucu..pastu??pengakhiran sebuah kehidupan..pastu?huhu..meremang bulu roma kdg2 bile pk2 blk.mmg best hidup kt dunia,tp...kehidupan satu lg mcm mana?jarang skali kita ambik port..

hidup pasti akan berakhir..

No comments: