KALENDER

Friday, December 12, 2008

aku dan bolasepak malaysia

Catatan aku arini dh ramai boleh teka..lalala..tak saspen dh,dh basi dh pon.Iye la,sapa taktau mmg bkn dok malaysia.kekalahan di Piala AFF@Piala Suzuki beberapa hari yg lalu.hoho..rentetan kekalahan demi kekalahan skuad bolasepak malaysia terus menghantui kita.aku rindukan zaman aku kecik2 dulu,mcm mana meriahnya bolasepak kita.setakat peringkat asia tenggera tu,lek je beb..hehe..skang lek gak,tp no 5 la..blkg Thai,Indon,vietnam dan singapore.Bkn xleh lwn,boleh,tp ntah apa masalahnya,aku pun x pasti..well,bola tetap bola..kalah menang adat pertandingan.hmmm..papahal pon,gua masih lagi di blkg bolasepak malaysia..biar la klu main tahap bdk sekolah,sbb anta bdk sekolah pon lg teruk kene belasah.hahaha..adios amigos.

No comments: