KALENDER

Friday, July 4, 2008

malaysia oh malaysia

baru sat td gua dpt kol dari member gua, amat nasrul..member gua sorg lagi, anwar azidin (Ell) kene cekup ngan polis.mamat ni angkatan muda keadilan..ni pasal kes demo la ni..smlm baru gua lepak ngan dia.skang ni ada kat balai polis dang wangi..huhu..sabar je la bro..kita tunjuk sikap lawan, kata mcm2..bkn kemaruk sgt ngan pemerintahan negara, tp be honest la weh..sakit hati gua dan rakyat2 jelata mcm ni..mcm2 dh berlaku..well,mmg la skang kita xtau sapa btl sapa salah..dunia ni kejap je..akhirat nanti tau la..nape la ada gak manusia mcm ni dalam dunia..fitnah merata2..gua bengang gak..mcm la rakyat ni bodow, diorg je yg cerdik..sesal gua..nasib la member gua besar orgnya, gua pun x kesah..

mcm ni la, nk hancur m'sia baru la nk undur diri, hah buat la...k la, guna nk rilex jap..ada masa gua tulis..adios..

1 comment:

Anonymous said...

wey.. cam kenai je hang ni.. ntah hang tak kenai aku lagi... tak pelah.. waaa... laki aku kena ops jaga hangpa merusuh.. tp takpa.. aku suka 'MENGADILKAN' keadaan~!