KALENDER

Monday, July 7, 2008

aku dh penat..


penat..aku dh penat.umur baru 25 thn, dh penat lalui hal2 dalam hidup..today is 7.7.2008, Monday..tp nk buat mcm mana, kehidupan perlu diteruskan.byk perkara nk difikirkan.byk hal nk disettlekan.Allah s.w.t anugerahkan hidup bkn untuk suka-suka.ada hikmah disebaliknya.untung org yg beriman, hidup bkn utk mainan..hidup juga mesti ada ujian..Astaghfirullah hal 'azim..subhanallah..alhamdulillah..Allahu akbar..

byk sgt dosa2 aku yg selalu aku tak berbuat taubat..ntah hidup lagi ke tak aku selepas ini..dosa aku pada Tuhan, dosa pd manusia, dosa pd seluruh makhluk..hmmm..

kita buat perancang utk diri, tetapi perancangan Allah lg Maha Adil utk hamba-Nya..

dugaan dan cabaran, silih berganti..hidup mati silih berganti..apa sumbangan kita masa hidup??hmmm..

berfikir sejenak lebih baik dari tido yg pjg..

No comments: