KALENDER

Tuesday, August 26, 2008

P44-Permatang Pauh

Nun jauh di Permatang Pauh (P44),sedang rancak by-election to select new MP after Datin Seri Dr. Wan Azizah resigned as MP.Gua ckp jauh pasal gua skrg berada di KL.Dan hari ini,gua sentiasa mengupdatekan diri dgn situasi kat sana.Sumber gua adalah drp Malaysiakini.com,Harakahdaily.net,tukartiub.blogspot.com(Hishamudin Rais) dan beberapa blog yg ada.Well, setakat ni gua baca hangat jugak kat sana.But,drpd pembacaan gua,DSAI boleh menang.BN awal2 lagi dah serender,juz to compete la kan.Klu kalah tak bertanding tak gentleman la org kata.Gua pun excited nk tau perkembangan kat sana.Member gua (Ell) ada kat sana,malas nk kacau dia bertugas.So gua baca je la dari website2 @ blog2 yg ada.Well, kita dh bersedia menghadapi NEW MALAYSIA ERA????

No comments: