KALENDER

Tuesday, June 17, 2008

no title..

gua muncul lagi arini..selasa 17.6.2008..gua dlm opis lagi ni..menyiapkan keje yg x braper ada..sambil2 tu layan je lagu2 metal..wah, lama dh tak membingitkan gegendang gua ngan lagu2 irama ‘kekerasan’ mcmni.metalicca ada, xpdc ada, butterfingers ada, search, wings dll..huhu..skali skala layan head- banging best gak..gua bkn apa, sejak jd mat bunga (full time lover) ni, jarang dh layan..skali skala tu ada gak..layan beb!!klu tgk concert lg la puas..skali lg gua terbang ke alam dahulu kala..zaman2 gua tgh naik giler ngan dunia metal ni..tp gua metal yg ada prinsip dan falsafah..kahkah..

skang gua dh slow sket..hehe..ala, tak agresif pon dari dulu, juz layan jer..hehe..muzik ni berubah2..citarasa berbeza..takkan dh tua nk selitkan unsur2 metal lagi..metalicca pun bile dh tua nyanyi lagu slow2 jer..xpdc pun sama..tapi itu la kita, dh makin tua..bkn makin muda..putaran idup mmg mcm tu..tak bleh ubah..tup!tup!dh tua, dh sampai ajal..tak leh lari..

gaduh mcm mana pun, dunia ni persinggahan..nothing kekal..dh mati, harga minyak RM10 seliter pun x bising dh..hehe..apa persiapan kita utk mati??ibadah?amal jariah?pikir2 la sama2..sblm tido tu cek blk apa yg dh kita buat..

eh, gua bg sedikit ingatan..wah, asalkan ada yg sudi membaca, dpt la sikit sebyk..bkn mengharap, but nothing else gua bleh buat..tulis jer la sket2 jer..harap ada yg baca dan dpt diingatkan..manusia ni pelupa, bkn org melayu je mudah lupa..

gua perasan dan gua yakin lu org jugak perasan dunia dh tak braper stabil..ada je masalah setiap hari..bencana alam, peperangan, pergaduhan, pencemaran dll membawak maksud apa ek??tak sedar lagi taktau la…moga2, kita digolongkan dikalangan mereka2 yg dlm kesedaran dan keinsafan..adios..

No comments: