KALENDER

Monday, June 16, 2008

goin' nowhere


Gua xder paper nk story..rutin gua mcm biasa je..ujung minggu settle mcm tu jerk..haha..tp skang musim euro2008 kan, so mlm dipenuhi ngan sengkang mata utk tgk bola..tp selected jer..hehe..tak tgk semua, tgk yg ada nama-nama besar dlm bolasepak..cthnya spain, france, Holland dll..well, I like beautiful games.cthnya Sweden vs Spain aritu..fuhh, marvelous.. debaran sampai ujung game..mcm tu la bila dh hantu bola..atau dlm iklan sebut kaki bola..hehe..mana tah dtg semangat nk tgk bola..pelik jugak kdg2, bgn 2-3 pagi semata2 nk tgk bola..klu time student dulu, tak pulak nk bgn pagi2 semata2 nk stadi..mcm tu la..ada mcm2 org dlm dunia ni..aku punya sikap mcm tu..ada yg taktau apa yg sedang berlaku dlm dunia, ada yg tak kesah..ada pulak yg terlebih kesah..mcm2 ragam..gua slalu perati org2 dan gelagat2 manusia..pastu komen2…hehe..syok jugak la wat mcm ni.. sbb kdg2 kita bleh compare dgn diri sendiri..mcm tu ke kita?well, it’s good for our own evaluation..kene tgk diri br bleh berubah kan??klu tak sedar2 gak, susah la..

Eh, gua dh melalut jauh ni..td story pasal bola, tup..tup..pegi kat mane2 tah..hehe..well, bg peminat2 bola, teruskan tgk bola, jgn betting dh la ..hehe..gua pon dh lama tak men futsal ni..gian pon ada..aduhaii..pas tamat ngaji ni, mcm2 aktiviti dirindui…antaranya dalah riadah pd waktu ptg..well, idup mesti berjalan, klu terpeuk dlm uia jer pun x guna, sapa nk bg duit..so skang dh kene la carik duit sendiri..susah gak nk dpt duit sendiri..mcm2 halangan ada..lg skali gua melalut jauh..huhu..

Dh la, gua dh rasa sebal kepala otak nie..tu yg takder arah tujuan aku menulis..syok sendiri..well, adios amigos..see ya!!

No comments: