KALENDER

Tuesday, January 13, 2009

tok gajah.bila nk menang nih..


Bila la Pahang nk menang ni?Mlm ni game keempat liga super,Pahang masih lagi di tangga bawahan liga tanpa kemenangan bersama2 ngan PDRM..huhu.Mlm ni lwn UPB MyTeam..Boleh menang ke?Try ar tgk mlm ni.Gua berkesempatan tgk game Pahang mlm sabtu yg lepas di Stadium Darul Makmur,lwn KL Plus.Dari segi nama,of course Pahang lebih glamour dan senior berbanding ngan KL Plus.Tp dari segi player,KL Plus lagi experience.KL Plus dikuatkan ngan bekas Player Pahang spt Fazli Shaari dan Zamani Misbah,berserta seorg dua lg player2 yg penah main National team spt Faderin KAdir kalau x silap aku.Well,aku tgk Pahang bleh main,as usual..juz tumpul di bahagian serangan.Aku tercari2 gak sapalah yg main utk Pahang season ni,tp gagal..Terus terang aku x kenal pon player Pahang tahun ni.Rata2 org baru.Org2 lama Pahang dh pergi main kelab Shahzan Muda,kelab berpengkalan di Pahang.So,aku teruskan mencari player2 yg main utk Pahang dan player2 lain yg beraksi di Liga Super dan Liga Perdana.Hidup bolasepak Malaysia...

No comments: