KALENDER

Monday, January 12, 2009

kisah aku..

Last week,aku dpt panggilan dari akak aku yg paling bongsu."Abah kene stroke,"katanya.Hmmm..terkejut aku,so aku pon bergegas pulang ke kuantan sbb abah aku dimasukkan ke wad di Kuantan Medical Centre.Abah aku cannot move,sebelah kanan,kata abang aku,minor stroke.Tetapi bkn tu saja,may be ada jangkitan paru2..For information,abah aku berumur 75 tahun,dh tua..Aku anak last drpd 11 org adik beradik.So,bila abah yg sudah tua,faham2 je la.Mcm2 penyakit ada..Hmm,sedih gak aku tgk abah aku yg dulu boleh berjalan mcm biasa,skang kene papah.Tgn kanan xleh gerak,tp still ada improvement pas kene stroke aritu.Paling x tahan aku tgk,dia batuk-batuk yg susah nk lepas,mcm ada tersekat.Well,hopefully abah aku sehat seperti sedia kala.Alhamdulillah abah aku ada anak 11 org,ramai yg boleh jaga.Walaupun masing2 cuba menyembunyikan kesedihan,tapi semua adik beradik aku rasa sedih..Well,abah,get well soon...!!

1 comment:

ÐĦ said...

Semoga abah kamu cepat sembuh..aminn