KALENDER

Friday, February 6, 2009

ini gua punya otak..

sandiwara,lakonan,drama,kejadian,incident...mcm2 bleh kita katakan.Baru sat td Zamry "sah" menjadi YB..Dalam masa yg sama,Nizar blm letak jwtn,tetapi Sultan Perak mengarahkan Nizar resign atau klu xnk jwtn itu kosong.org jd pelik,keliru,serabut,pening,menyampah,meluat dan mcm2 lg.nk ikut yg mana satu ni,sbb ada dua MB.As we know,Sultan ada kuasa melantik MB,jadinya,Zamry la MB skrg.Nizar mcm mana?For me,it's over (for the time being).Nk lwn mesti susah punya,sbb as we know,Sultan Perak adalah merupakan bekas Ketua Hakim Negara (barangkali,semua tahu yg Sultan Perak dan kerabat2nya seorang yg educated)..Well,His Majesty dh masak ngan selok belok hal perundangan negara..Surface,MB should resign (Nizar la ni)...

gua bkn nk sokong puak tu, tak ingin pon..gua dh stat beli harakah arini..bila2 plak gua nk submit borang ahli PAs..haha..nk ikut jejak abah gua, ahli PAS..gua nk regist dekat PEKAN (Kawasan bakal PM Malaysia nnti)..insyaAllah..bertambah sorg lg penentang puak2 yg memenuhkan perut masing2 ngan harta kekayaan dunia..

morally,we have to think wisely,sapa benar dan sapa salah..yg benar akan menang juga satu hari nnti.rahsia semua ini hanya Tuhan sajer yg tahu..thank you..

No comments: