KALENDER

Friday, June 26, 2009

esok langkah pertama..

Esok,27hb Jun 2009 langkah pertama aku nk berumah tangga.Bertunang esk bersama dgn Faridah bte Said (Eeda) di rumahnya di Felda Bukit Kuantan,Kuantan,Pahang.Harap2 semuanya akan berjalan lancar.Tapi hari ni (Jumaat,26/6/2009) aku masih lagi bekerja (tak apply cuti) pasal byk keje nk settle dalam masa yg amat terdekat.Takpe,mlm ni aku blk,drive all the way from KL to my hometown,Pekan.Wish me the best..

Tapi,kepala aku serabut btl.Mcm2 hal.Sepatutnya aku gembira/happy.Tapi byk plak aku kena fikirkan.Aduhai,dunia,dunia..kalo xder masalah,bknlah dunia namanya.Ok,nak siapkan keje dulu..adios.

1 comment:

scottism said...

Selamat Bertunang ! Moga selamat semuanya, dipermudahkan segala urusan dan dipersudahkan dengan talian pernikahan kelak.

Amiin...