KALENDER

Tuesday, March 10, 2009

Anti PPSMI

Huh..ribuan manusia@rakyat malaysia di jalanan membantah perlaksanaan PPSMI.Aku seperti biasa gagal hadiri demo seperti tu.Ada je yg menghalang.Abah aku mintak aku blk!takpe la,keadaan abah aku lebih penting buat masa ini.Dari gmbrn jelas geng2 aku (Ell,member sekolah dan Din,member uia),memang sempoi..dua2 reformist kental..haha..korg patut berjumpa..aku suggestkan..haruslah@wajiblah si hishamuddin mendengar suara org ramai,bkn mendalik dolak dan memutarkan keadaan dan salahkan pembangkang.Memang sudah tugas pembangkang menyuarakan apa yg x betul supaya jd betul,jangan melarat2..dh jd kudis,payah ar bro.jgn takut betulkan keadaan,supaya anak bangsa kita x lupa jadi diri mereka.mana perjuangan umno yg memartabatkan hak org2 melayu???adios,amigos..

1 comment:

daLyaanoon said...

reformist kental yer..

hehehe,
tergaru dan terharu!!!